Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis plaatsen van advertenties en adverteer gratis

  • Theo Pondaag

    Uitnodiging demontagedag SOS-HOTLO, zie ook website: www.sos-hotlo.nl .

    Graag nodigen wij u bij deze uit voor de bijeenkomst op 13 februari 2013 14.00 uur, in het ROC van Twente, Gieterij 200 te Hengelo. Voor een middag waarbij we alle belangstellenden met een technische achtergrond uitnodigen. Op die middag komt naast de voortgang en planning van het project, vooral de inventarisatie van kennis, kunde, beschikbaarheid en de bereidheid om daadwerkelijk een steentje bij te dragen, aan de orde.Mocht u kennissen hebben waarvan u denkt dat ze wellicht een bijdrage kunnen leveren, geef dan gerust de uitnodiging door.

    Wanneer u gebruik maakt van de uitnodiging wilt u dat dan doorgeven via info@sos-hotlo.nl.

  • Rev Martin Morgan

    Good Day,

      Mijn naam is Martin Rev Morgan, Wij zijn lening kredietverstrekkers, We geven leningen aan mensen die behoefte hebben aan een lening.

        We geven ook leningen tegen een zeer betaalbare rente van 3%, moet u met mij eens dat het verkrijgen van een lening van een bank of een andere financiële leningen bedrijven zijn moeilijk deze dagen, en u kunt omhoog beëindigen zelfs niet verkrijgen van de lening. Dus waarom niet een einde aan het vandaag door het oplossen van al uw financiële problemen die worden geconfronteerd met slecht krediet en Sociale zekerheid vergoeding.

        Waarom niet contact met ons vandaag nog voor verdere inlichtingen / toepassing, via ons bedrijf e-mail via: revmartinmorgan000@gmail.com

    Dank je wel,

    Rev Martin Morgan

  • Greatgumbala

    Openbare kennisgeving.

    zijn uw kans om uw liefde te herstellen en het bereiken van uw hart verlangen

    emotioneel.

    Heeft mijn ex terug willen

    Wil beroemd worden

    Willen een beroemdheid te zijn

    Wil dat mijn bedrijf om overmatig te groeien

    Wil om rijk te worden

    Willen academisch te zijn eervol goed.

    Marian Dosi was een medische van beroep, en heb wel enkele voor 4 jaar

    now.all ze nodig hebt, is een man die past bij haar en een man van benijdenswaardige klasse

    haar dat het was als een droom kan ze nooit bereiken. Maar op 24 november 2011

    toen ze me ontmoeten gezalfde DR GUMBALA, stuurde ze me een e-mail die bestaan ​​uit

    haar problemen .. en ik antwoordde haar met de nodige dingen die ze moest doen

    helpen bij het oplossen haar problemen. zie, zij is nu getrouwd met een bekende Canadese

    professor van het Engels. en mannen van verschillende hoge klasse zijn nog steeds smeken om

    in de buurt komen. dus ik sterk

    TIJD VOOR ME om het te krijgen

    Zijn uw kans om alles wat u wenst te bereiken, te herstellen terug uw

    liefde & trots met de hulp van gezalfde DR GREATGUMBALA.

    op greatgumbalaspelltemple@gmail.com.

    Uw beste tijd is nu ….. niet te missen.

  • Mr.John Lucas

    goedendag

      Bent u behoefte aan een lening voor welk doel? Ben je in een financiële

      probleem? Heeft u financiële oplossing nodig? direct contact met ons vandaag op johnlucasloanfirm007@gmail.com