Samen Wille van Stichting De Welle komt met nieuwe data voor speeddates in Nijverdal, Hellendoorn, Zwolle en Hengelo. Vanwege de grote animo van jongere, maar ook oudere mensen organiseert Samen Wille nu ook speeddates voor andere leeftijdscategorieën. De speeddates zijn bedoeld voor mensen van 40 jaar en ouder uit heel Overijssel die op zoek zijn naar een leuke partner, maar het lastig vinden om iemand te vinden waar ze deze klik mee hebben.

U kunt zich opgeven voor een van de data op de volgende locaties:

40-55 jaar: dinsdag 24 april (locatie Zwolle)

50-65 jaar: woensdag 18 april( locatie Hengelo)

60-75 jaar: woensdag 2 mei (locatie Hellendoorn)

70+: dinsdag 8 mei (locatie Nijverdal)

Aanmelden kan vanaf nu via samenwille@stichtingdewelle.nl of via 0548-638823. De kosten bedragen ? 37,50. Dit is inclusief één welkomstdrankje, professionele organisatie en afhandeling van de gemaakte ?kliks?. Maar bovenal heeft u een gezellige avond waar u leuke mensen ontmoet, die ook op zoek zijn naar die ene waar ze een klik mee hebben!

De eerste speeddate die georganiseerd werd op Valentijnsdag leverde 36 matches op! Na afloop kreeg de organisatie een aantal reacties van enkele deelnemers.

?De sfeer was heel goed. We werden persoonlijk opgevangen bij de deur en hartelijk verwelkomd. Letterlijk en figuurlijk werden alle bezoekers over de drempel geholpen. Alles was goed bespreekbaar en het voelde heel vertrouwd. Mocht u nog twijfelen? Nergens voor nodig!? (Lies)

?Wat was het een leuke avond! Heel belangrijk dat een dergelijke activiteit in de regio georganiseerd wordt. Ik hoop dat het vervolg gaat krijgen!? (Anton, IJsselmuiden)

?Ik heb me uitstekend vermaakt tijdens deze gezellige avond. Het is geweldig dat deze dames dit organiseren. Er heerste een ontspannen en ongedwongen sfeer.? (anoniem)