Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GEZOCHT: verzorg/bijrijd paard oldenzaal en omg voor ervare amazone

  • Milou

    Hallo,

    Ik ben Milou Bernabela, 24 jaar, en opzoek naar een verzorg - / bijrijd paard

    Ik zal mijn ervaringen met paarden vertellen,

    Ik ben opgegroeid met paarden, altijd paarden voor andere gereden en verzorgd,

    ben begonnen met rijden op een manege, toen ook diverse verzorgpony's gehad,

    later verzorgpaarden, stage's (arabierenstoeterij, springstal, pensionstal, manege)

    en gewerkt bij spring-/pension-/handelstal, ook in Frankrijk (6 mnd stage) en Amerika (6 mnd werk).

    Doordat ik nu weer een leven in Nederland heb opgebouwd samen met mijn man

    ben ik opzoek een verzorg - / bijrijd paard(en) in Oldenzaal en omgeving. (max. 15km)

    Ik ben niet in het bezit van een rijbewijs, wel van een scooter.

    Ik ben absoluut geen mooi weer amazone, niet vies van vuile handen, ben spontaan, vrolijk,

    en ga geen uitdaging uit de weg.

    Ik heb ervaring met stallen mesten / strooien, rijden, longeren, hengsten,

    jonge paarden (in en door rijden), mennen, en alles waar ik geen ervaring mee heb zou ik graag willen leren.

    Ik ben niet de nieuwe Anky van Grunsven of Joeroen Dubbeldam,

    maar ik heb veel jonge paarden gereden, rij M dressuur en L springen.

    Rijden is ook geen vereiste, de verzorging staat op nummer 1.

    (nooit officiele wedstrijden in Nederland gereden, wel Hunterklasse in Amerika)

    Veer meer vragen of informatie kunt u mij altijd

    mailen.

    MVG Milou

  • susan

    Hallo,

    Misschien een rare vraag na zo een tijd, maar heb ik in middels al een verzorgpaard gevoden?

    Mvg

    Susan Brinkerink