Het Voetenvak

Als pedicure ben ik in contact met veel verschillende mensen en dat is wat het vak zo boeiend maakt. Ik weet alles over de verzorging en het voorkomen of verhelpen van problemen aan de voeten. Tot mijn werkzaamheden behoren onder andere het verwijderen van eelt, likdoorns, het op de juiste wijze knippen en frezen van nagels en nagelproblemen oplossen. Tevens behoort tot mijn taken het geven van adviezen en het opsporen en zoveel mogelijk wegnemen van de klachten. En als verwennerij is er na afloop van de pedicurebehandeling een heerlijke korte voetmassage voor de cliënt met een verzorgende voetcreme.

Provoet

Ik ben lid van Provoet, een landelijke brancheorganisatie voor pedicures in Nederland en gecertificeerd Diabetische en Reumatische voetverzorging.

ProVoet Landelijke Organisatie voor de pedicure

ProVoet is een brancheorganisatie die de beroepsbelangen van haar leden behartigt. Daarnaast heeft zij ten doel de ontwikkeling van de kwaliteit van de voetverzorging en het beroep van pedicure, in de ruimste zin des woords te bevorderen.

Kijk voor meer informatie op www.pedicurepraktijkgaby.nl, voor vragen en afspraken kunt u contact opnemen met Gaby Bruins 0612100112